Read with your heart ♥
+Follow | Dashboard

Dejavu
12 December 2011 | 12:58 | 0 comments
Hey you olss ~

Aku taktaw macam mana nk cakap -_______-
"Apa susah? Bukak mulut, cakap lah" *DUSH DUSH DUSH! Haaaaaaa. Kan dah kena.
Memang lahhhh. 

KKKK, aku selalu mimpi. Setiap kali aku mimpi, akan ada sorang laki.
Aku taktaw dia sapa. Tapi dia slalu muncul dlm mimpi mimpi aku. 
Aku tak nampak muka dia dgn jelas. Nampak samar samar ja. Nak kata hnsem tu boleh tahan kacaknya. Hahaha. Yg pasti nmpk sedap mata memandang gituuuu ;D
Sumpah, aku tak kenai dia sapa. Aku tak penah nmpk muka dia kt mana mana pun.
And i'm still wondering, WHO AND WHERE ON THE EARTH IS HE? 

Latest mimpi yg aku dapat, time tu aku tngah bersedih. 
Aku taktaw bersedih sebab apa. Aku nmpk aku pkai bju kurung.
Then, tiba tiba ada satu tangan lelaki yang mai tepuk belakang aku pelan pelan.
Aku tak tepis and aku sndiri tak beralih tngok muka dia.
Aku biaq ja. Aku pun pelik -.-
Aku nmpak dia pakai kemeja kerja warna hitam belang putih.
Hat tu jaa aku nmpk. So sad :(

Ramai yg cakap dia jodoh aku -.-' 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 
nk gelak guling guling.
It is not the right time to talk about jodoh or whatever it is. 
Aku baru 15. Panjang lagi perjalanan hdup nie.
Raaaaaaamaiii lagi manusia yg aku akan jumpa. 
aku akn kenai raaaaaamai lagi.
malas lah nk bckp psai jodoh. Tak sesuai.
Biaq aku study habih dlu. haihhh.

And sapa pun kau wahai Mr Misterious, i don't give a damn.
Go on and teruskan lah menghantui mimpi aku. Wahaha. 
 KBYE














Older Post | Newer Post

Navigations Here

Profile

Links Credit History