Read with your heart ♥
+Follow | Dashboard

result PMR 2011 yawww
23 December 2011 | 16:41 | 0 comments
Heyyy ~

Hmmm :( nmpk dak muka sedihh? nmpk dak nmpk dakk? 
Tak nmpk? sattt ~



haaaa, sedih kan? KKKKKK. 
Propaganda semuaaa.

Janji? aku pnh janji? janji apaaa? apa apa? 
haha. KKKKKK foineee foiineee. haihhh.

aku pnh ckp klau dpt 8a nk printscreen kt blog niee. 
Janji tetap janji kannn kannn? 


TAPI SORRY TO SAY, printer problem lah. Dah bnyak kali dh try smpai post nie trtangguh.
still takleh scan jugak. Tak taw apa masalah dia. 
Tapi insyallah klau dh oke, i'll do it!


and and and, alhamdulillah. Aku rasa puas hati sngat sngat sbb smua usaha aku berbaloii.
3 years struggle oke? sbb apa? sbb nk tgk diri sndiri brjaya and
nk tgk mak aku mnngis gembira and bangga sbb aku.
because why? because i love my mom damn fucking much!


22/12/2011 aku takkan lupa sampai bila bila. 
KK, actually aku pnah nngis time study sbb pressure.
Time tu tgh buat essay bm. Aku mmg tak suka bm and susah nk score yg tinggi tinggi for bm.
aku pikir klau aku tak dpt 8A, msti mak aku kecewa and malu dgn org.
Mana tak nya, semua org ckp aku mesti boleh dpt 8.
What if, aku tak dpt? hmm :\


Tapi, aku usaha jugak tamaw dpt kurang dari 8A.
Usaha punya usaha, alhamdulillah syukur sangat. 
Memang lahh baru pmr, spm tak amik lagi.
Tapi, kalau dari pmr pun result dh teruk, 
macam mana nk proceed amik spm dgn jayanya?
haaaa. tu pndapat aku lah.
so pmr dgn spm tu sangat berbezaaaaaaaa. jgn samakan pmr dgn spm oke?
spm tu lain cerita pulak.


And yes yes i got presents from my family and hdiah yg pling aku suka
dari my nenek. She gave me a thousand and dh tinggal 700 je sbb shopping.
haha. tu baru shopping area2 sini. hjung bulan insyaallah p penang pulak.
Hihi!


And the best part is aku kna belanja family aku mkn kat Restoran Bunga Naga.
Highlight sikit kat 'AKU BELANJA' tu.
haha. actually sblum dpt result aku dh janji dgn depa. 
Jnji kna tunaikan okeeee. 


And and tuhan ja taw how much i am sooo happy now.
k till then and take care :)
























Older Post | Newer Post

Navigations Here

Profile

Links Credit History