Read with your heart ♥
+Follow | Dashboard

No Motif
14 March 2012 | 21:46 | 0 comments
Kayhh yawww ~ actually, i don't know what to do. Freakin bored.
I am waiting for my phone! YA ALLAH. Seksa gila bila balik cuti gini tapi phone takda.
I mishh him okay! haihh. Okay, story dia mcm niee. 
Lepas aku check in dekat seseri, aku bagi phone dekat kak aku. 
Kononnya nk bg dia simpan lahh. 

Then bila dh balik cuti nie, aku nk lah phone aku balik. 
Bila kak aku ckp phone aku dia tertinggal dlm locker dia
and the best part is locker dia pulak dia kunci -.- 
And i was i like OOOOOOSHTTTT. Apa dosa aku T.T
Aku nk text dia woi! 

As a result, beginilah aku tiap2 hari. Harap kat lptop ja lahh boleh on9.
Boleh chat dgn dia. Then, laptop aku pulak rosak. 
Memang aku trsangat amat HOT sekali dgn mkhluk Allah yg dh merosakkan lptop kesayangan aku nie. Bukan lah rosak mcm mna pun. Just adik aku slalu main game.
So, macam macam bnda yg dia download. Jahanam lah laptop aku mcm nie. 
Tah mcm mna dia buat smpai terdelete microsoft explorer. Tah. Aku pun taktaw bnda pa.
haha. Then, ayah aku dgn pnuh rsa tnggungjwb, bwk lah p repair kat kdai. Hehehe.
Mekasheh daddyyyyyhhh <3

Then, aku suruh mak aku buat sumpah janji untuk tak membenarkan adik aku main laptop aku dh. YES. nie ja lah satu satunya cara. 
Nmpk kejam tp terpksa. haha.
Then i saw a status tadi dekat newsfeed fb. 
Entah psaipa aku rasa happy tgk status dia. Eventhough status dia tu mnunjukkan yg dia tgh tak gembira. WAHAHAHA. seriouslyyyyy. Aku gembira tgk dia TAK gembira. 
mwehehehe. 

Okay abaikan psal dia. Dia sapaaaaaaa nk masuk dlm updated post aku nie? 
TAK LAYAK. heh.


Oh kay, btw, aku tngh tggu cloth line dari si jantung hati. sapa? 
ADAM LEVINE BEBEHHHH <3 
Dia baru launch fashion line dia, 222 by Adam Levine.
Goshhhhh!! and dia jugak akan launch perfume nnti. GOSSSSSSSHHHHHH!
haha. hah! excited nyaaa aku. Tak sabaq kay. 

HAH. Point aku kat sini, Aku tgh bahagia. sbb apa?
perlu kaa aku bgtaw sebab dia? OH NOO. 
I am happy to have him. Sincerely.



Older Post | Newer Post

Navigations Here

Profile

Links Credit History